Jag skäms

Min plugg dag förvandlades till raka motsatsen. Vet inte om jag kan säga att jag gjort något av nytta idag. Får försöka göra det efter middagen men det känns tungt. Ikväll är det ju champions league och Liverpool-Lyon går på 6:an, me like (och med det menas att jag kommer sitta framför teven och se den matchen fastän jag verkligen,verkligen inte borde).

Har en riktigt dålig känsla nu, har en stor knut i magen för att jag slarvat bort hela dagen och i huvudet känns det inte mycket bättre, har inte många positiva tankar om mig själv just nu. Jag rankar mig själv lägre än makaroner, och det ska tas som en varning. Inte alls ett gott tecken.

Ibland orkar man bara inte med alla måsten, man måste nog försöka lära sig att så kan det vara ibland.

Ska försöka lära mig det nu så att mitt huvud får högre tankar om mig. Och nej, jag är inte ett dugg schizofren.

Kommentera här
Postat av: Jannike

Man måste få ta pluggfria dagar också.. Ett tips är att fara på skolan på morgonen och plugga ett par timmar. Blir mer effektivt än om man sitter hemma (oftast:p) och då på kvällen kan man göra annat eftersom man pluggat färdigt tidigare. Skönt :)

2009-10-20 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0