Jag som hoppades på en tidig kväll

Helt förgäves tydligen. Sitter med seminarie uppgifterna än, men nu lägger jag ner. Är inte klar men man får väl ta de delar man har svar på antar jag, det löser sig säkert. Med tanke på att jag hade ett seminarium idag som jag knappt visste vad det handlade om så lär det lösa sig imorgon, nu har jag ju jobbat igenom nästan allt.
Nu ska jag skynda mig i säng, men först måste jag bara hänga upp kläderna som är i tvättmaskinen.
Sen sova sova sova, det behöver jag. Skulle nog behöva en sovmorgon imorgon till 12.00, men icket. Upp 7 istället.

Sov sött!

Kommentera här
Postat av: Emma

Det är ju sovmorgon! Själv går jag upp kvart i 6 nästan varje morgon för att åka bussen kvart i 7 in till stan ;)

2009-10-06 @ 15:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0