Kvällsaktivitet? Städa!

Fick just ett litet städryck, men med tanke på att mina dammråttor har fått barn och de i sin tur fått barnbarn så var det nog bäst att dammsuga under sängen. Skönt, jag ogillar råttor. :P När jag ändå hade igång dammsugaren körde jag såklart hela rummet, man får inte vara dum inte.
Har även dammtorkat de största ytorna i rummet och lite runt i lägenheten, behövdes det med. Det som är bra med att dammtorka, om vi nu ska va positiva, är att man städar ju under tiden för det är ju svårt att torka där det är grejer. Så nu är det städat och dammet är veck. Känns lite bättre nu faktiskt.




Känner att jag har en förkylning på gång, inte alls bra! Vill ju vara frisk. Har nog inte ens blivit helt frisk från super förkylningen jag fick i somras, då jag var nere i Östhammar. Helt sjukt! Tänkte faktiskt lägga mig strax, blivit sena kvällar och tidiga morgnar på sistone. Och har man en förkylning på G så är sömn bland de bättre botemedlen sägs det ju. Ska bli skönt att vakna upp och känna sig hyfsat utvilad för en gångs skull. Hoppas kan man ju göra. :)

Sov gott!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0