Läggdags

Nu är det läggdags. Med en analkande förkylning så är det nog bra att sova så mycket som möjligt, så nu hade jag tänkt ta igen från helgens sena nätter. Hade tänkt lägga mig tidigare men sen så var det en dokumentär-film om Hagamannen på ettan som jag såg klart. Usch. Så hemskt.

Men nu ska jag ringa älskling en snabbis innan John Blund kommer. Det gäller det att ladda batterierna inför veckan..

Sweet dreams

Kommentera här
Postat av: Emma

Det är det det inte är :) och det går fort när man kommit på tekniken. Jo tack det funkar :) Hur är det själv? Mycket att plugga?

2009-10-12 @ 11:47:01
URL: http://surname.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är riktigt najs! Ja, alltså jag vet inte hur jag gör i veckan. Om det blir organiserad jakt till helgen så kommer jag nog inte förrän på söndag... Hmm.. Annars blir det kanske tidigare, men det är så skönt att vara hemma så jag vet inte :P Men troligtvis söndag :)

2009-10-12 @ 12:47:26
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0