Lunch

Idag är det lördag, älskar´t!

Blev en hyfsat tidig morgon idag, jag och Jens åkte nämligen iväg och såg Mange spela innebandy match. Vildmännen (Mange's lag) vann med 11-7, så det var en riktigt målrik match! Kul att se, var första gången jag såg hans lag. Riktigt duktiga var dem!

Nu ska vi käka lunch, bröderna Bark bjuder på korv med bröd. Sen blir det att fara hem för att börja göra mig i ordning inför vad som komma skall, blir ju inflyttningsfest hos Anna! Blir först bjuden på tacos och sen blir det party all night. Ska hem och dunka musik sen så att man kommer in i rätta stämningen. Sexy bitch med David Guetta kommer spelas på hög volym kan jag lova!

Ciao for now

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0