Onsdagsmys

Ikväll är det myskväll. Mange kommer snart och sen är det bara mys till 1000 som gäller. Förhoppningsvis så är han med på att se Greys annars får jag väl spela in, känns som att det kan komma någon protest. Kanske ska man tjuva och hälla upp lite chips? En sak som är säker är då att jag verkligen behöver ta tag i träningen nu, men det är inte lätt med en sträckt ljumske och just nu en förkylning. Men snart så, då måste jag.
Längtar efter min pojke, kom nu!


I love you so much that it hurts

Kommentera här
Postat av: Petra

haha jag har varit lite diskret, men nu vet alla och nu är vi alla vänner igen! haha

2009-10-07 @ 23:17:13
URL: http://psandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0