Pannkakor

Nu är gossip girl slut vilket gjorde mig ledsen. Något som hade gjort mig glad var om det hade varit ett mataton nu under hela kvällen. Tror jag har blivit lite beroende, börjar tänka i banorna att jag skulle vilja ha alla säsonger så man kunde nöta igenom alla avsnitt. Med tanke på att jag just nu vill ha hela One tree hill serien så är det inte bra! Ska man köpa alla serier man gillar så får man ju inte göra annat, de är ju så jäkla dyra också.

Nu ska jag göra pannkakor tror jag, har mammas hemmagjorda blåbärssylt hemma och det är så gott till! Bästa sylten alltså. Inte sån avancerad mat idag, men jag har bjudit över min älskling imorgon som sällskap så då hade jag tänkt göra nåt godare. Lite lyx i vardagen är aldrig fel, men det får vänta till imorgon. :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0