Säg Nate Archibald och jag dreglar!

Det är onsdag redan! Vet ni vad det betyder? JO att snart är det lördag och jag ska sitta och göra högskoleprovet hela dagen. Inte taggad alls!
En bra sak med att det är onsdag är att det är fotboll på teve ikväll, har viasat sport som visar Chelsea-Atletico Madrid. :)

Nu är det då konstaterat, jag är beroende av att se Gossip girl varje dag kl. 16.00. Det gör nog mycket att en viss Nate Archibald är med i serien, killen som spelar honom ligger lätt på min topp 5 lista över världens snyggaste man. Jag vågar nästan påstå att han ligger högre upp än Robert Pattinson, men det lär jag väl få äta skit för. Men det tycker jag! :D


Yum!



Nu ska jag plugga plugga plugga tills fotbollen börjar ikväll. En kopp kaffe nu och en bulle så jag orkar!

Kommentera här
Postat av: Lisa

Du vill inte följa med och fira med mig på lördagkväll? ;)jag säger bara en sak - äpple :) YUMMMMMMYUMMMM

2009-10-21 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0