Snarkoman

Jag är uppe och pigg som en lärka, fastän jag är ledig. Jag bättrar mig, helt klart. Förklaringen kan också vara att Mange inte är här, då brukar jag ju förvandlas till en snarkoman. Om det nu finns ett sånt ord (inte så troligt), annars hittade jag just på det. :)

Nu ska jag käka frukost, rostat bröd med marmelad. MmmM! Sen hade jag tänkt vara små duktig och plugga lite inför nästa vecka lite snabbt, och sedan öva inför högskoleprovet. Det är ju snart! Men eftersom det är fredag idag och jag egentligen är ledig så tänker jag inte plåga mig själv, när jag lessnar gör jag nåt annat istället. Det är ju väldigt fint väder ute, man kanske skulle ha gått en promenad? Eller testa om ljumsken håller för en löprunda?

Det blir senare problem, nu blir det rostat bröd. Ciao!


Kommentera här
Postat av: Emma

Jag är oxå ledig idag och har varit ute på en morgonpromenad redan, det va super skönt!! Nu ska iaf jag plugga (tentorna närmar sig med stormsteg!!!!!! :O)

2009-10-09 @ 09:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0