Söndags ångest i vanlig ordning

Söndagar är då verkligen den mest ångestframkallande dagen av alla. Det är för att idag inser man att allt man borde gjort i helgen inte är gjort, all vila som man borde ha fått under helgen slarvade man bort med att va uppe till kl. 04.00, vilket medför att man under följande vecka är ännu tröttare än man var innan för att man inte återhämtat sig som man borde. Snacka om att trötthetskurvan bara fortsätter peka nedåt. :P

Har egentligen ett internet prov som jag borde göra, men med den här huvudvärken är det ju kört. Förstod visserligen igår innan jag gick ut och fira att provet var klart att det skulle bli såhär idag. Men jag hade så kul så jag ångrar det inte ändå. :) Tack tjejer för att ni drog med mig ut ändå, ni är bäst!

Som ni sa, bada bubbel kan jag göra då jag är 80 år och bena inte håller för att dansa. Också kan jag ju göra det idag också :P Hehe. Så off I go, my bubbel is waiting for me!


Kommentera här
Postat av: Anna

Jag skulle ha behövt bubbel idag jag.



Tack för igår, huuuur kul som helst :D

2009-10-25 @ 17:44:11
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0