Trötter

God morgon alla trötta

Gah vilken morgon. Har inte sovit så många timmar inatt, det blir alltid sent då jag är hos Mange. Han är en sån nattuggla. Så nu är jag trött som fasen, för jag gick upp halv 7 imorse för att cykla hem och göra mig i ordning så jag skulle hinna göra mig i ordning för jag börjar klockan 8. Trodde jag ja! Kommer hem efter en jävlig cykeltur och ser på schemat att jag börjat 9. Gaaah! Kunde ju ha sovit längre och sluppit stressa.
Men det märkte jag efter jag hade duschat så jag ser ingen mening med att krypa ner i sängen nu, tror istället att jag kanske ska kolla igenom uppgifterna till seminariet idag. Har inte gjort det än (skrik och panik).....

Ha en bra dag!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0