Unibet

Haha, gissa vem som skaffat ett konto på unibet? Jo, jag! :D Ska testa och se hur användbara mina sportkunskaper kan vara, skulle ju va gött att kunna spela till sig nån extra hundralapp i månaden. Känns lite läskigt, men som tur är har jag ju sportfanatikern Mange till hjälp, jag kan alltid härma hans bet till en början tänkte jag. Hoho!
Mitt första bet jag gjorde spelar ikväll, det blev på en elitserie match. Blir intressant. Wish me luck :)


Här kommer några bilder från i lördags på pinglorna! Som vanligt så ursäktar jag för den dåliga kvalitén, mobilkameror suger helt enkelt.





Fin Anna



Kvällens snyggaste pose!





Min nya favorit, äppeldrink. MmmM!


Min

Jag stoppa upp godis i Linn's näsa.







Jag tror att hon gjorde ett försök till att prata teckenspråk men jag vet inte. Jag förstod ju inte så.





Anna fick en present av oss.






Vi måste ha haft "stoppa upp saker i näsan" - tema.





Såhär såg jag ut innan jag for till Anna.


Grymt kul hade vi, tack för det! :D

Nu funderar jag på att ta och äta någonting. Lutar mot chili con carne, som jag åt till middag igår, lunch idag och middag snart. Najs...Men äta bör man annars dör man, that's a fact.

Kommentera här
Postat av: enbjorn

TUSEN TACK FÖR DEN KVÄLLEN, hur grym som helst. Men frågan är vad jag hade för fel? Varför stoppade jag in saker i näsan hela tiden? Jag minns iaf att jag råkade andas in drickat i näsan. Vilken tur att jag bytta sugrör sen :)



Och varför ser jag stupfull ut på varenda bild? Så full var jag väl ändå inte... :P

2009-10-06 @ 20:53:07
URL: http://enbjornochettemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0