Världens sötaste Nelson

Idag har jag gjort så lite att jag nästan skäms. Men en bra dag har det varit. Dagen har väl präglats rätt mycket av att leka och gosa med Anneli's nya valp som hon hämtade igår, Nelson heter han. Så himla sööt! Igår då jag var på stan så mötte jag upp Mange,Jens och Anneli då Lisa gått hem också tog vi en fika. Sen så for vi och hämtade den där lilla palten i Gräsmyr, man blev som kär direkt. Jag ville ha den sista i kullen men den var tyvärr såld, annars hade jag nog gått därifrån med en egen. :D
Kan säga att plugget som har gått dåligt eftersom jag sen stannade hos Mange för att kela med hunden igår förstås, och jag kom hem nyss därifrån. Idag valde vi teve spel och att va allmänt lat....Och massa gos med valpen förstås. :)










Mörka bilder som vanligt, men ändå. Ni kan ju ändå inte undgå att se att han är huur söt som helst! :D

Kommentera här
Postat av: lillasyster

NAW! sno den hem till oss!

2009-10-11 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0