XO XO

Har fått in nya rutiner nu verkar det som, då jag slutar för dagen cyklar jag om Anna på vägen hem och får fika, snackar och ser Gossip girl. Det är inte det sämsta inte! Var längesen jag såg Gossip girl sist, men är jag med i matchen igen. Det är ändå en skön serie, den är sådär härligt fjortis aktig! :)

Nu ska jag snart käka middag, makaronpudding. Jag är SÅ LESS på makaroner nu! Har ätit det typ 4 dagar i sträck eller nåt. Urk! Imorgon hoppas jag på godare mat.

Efter middagen väntar.. Ja, säg det. Jag har så mycket att göra så att jag inte vet i vilken ände jag ska börja!

Måste göra:


• Putsa fönster
• Dammsuga hela lägenheten
• Städa mitt rum
• Dammtorka lite här och var
• Tvätta upp ett berg med kläder
• Plugga inför imorgon
• Plugga inför träffarna i andra kursen på mån, tis.

Vill göra:

• Sova
• Se Idol
• Se inspelat avsnitt av Greys (från igår)
• Äta 1 liter glass själv, med kolasås och daim strössel

Det går inte riktigt ihop :S


Kommentera här
Postat av: Anna

Jag gillar också dina nya rutiner :D

Åh glass, så himla gott :D

2009-10-01 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0