Ännu en cykeltur då

Jaha, då ska jag ut i mörkret och upp på cykeln igen! Men denna gång ska jag i och för sig inte så långt, ska bara till Mange och han bor väl kanske 0,5 km ifrån mig? Det går ganska snabbt alltså.

Han kom precis hem från en träningsmatch i innebandy, vilket jag tycker är helt stört- det är inte ens bra för kroppen att träna så sent (!), så nu ska jag offra mig och fara över till honom eftersom han ska duscha, äta och massa sånt.
Men ska först packa ihop en väska inför imorgon så att det är någorlunda klart. Vi fick för oss att vi kanske skulle fara och gymma på IKSU imorgon bitti innan hemfärden, och där är min enda kommentar: JIPPIIIE!
Eftersom jag har en sträckt ljumske just nu så kan jag inte springa, men på gym kan jag ju göra en massa annat skoj. Gah, jag måste övervinna min snålhet och skaffa IKSU kort, jag vill ju ha ett så gärna!
Men det blir perfekt att träna lite imorgon, ska packa en liten väska för det också nu.

Nu ska jag alltså börja packandet. Tjing!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0