Det luktar fisk

Men på ett positivt vis faktiskt, håller på att göra en riktigt god fiskgratäng faktiskt! Bland de få fiskrätter som är goda tycker jag.  Och nyttigt värre, så det är en bra middag på gång på alla vis! =)

Min kära far kommer hit alldeles strax och ska stanna hos oss till imorgon, han reser ju så mycket i jobbet så det är smidigt att han kan bo här. Blir trevligt, har inte sett han på 2 veckor och det är jag ju inte van vid!

Ska försöka övertala honom att vi ska ner på O'Learys sen och se Zlatan sänka sitt gamla Inter! Tror kanske inte han är alltför sugen efter en lång dag på jobbet, men jag ska försöka använda min obefintliga argumenteringsförmåga så gott jag kan ;)
Tänkte att jag skulle testa fresta med att han får ta en öl eller två med Mange så kör jag. Får se om det går hem eller ej. Mer argument än så har jag inte. Då blir det att stanna hemma och göra nåt annat, för här har vi inte viasat fotboll inte... Surt, jo visst.



Gah har inte pluggat klart heller, har en del att göra inför imorgon. Men det bli efter middagen, och innan Olle's (förhoppningsvis)!




Kommentera här
Postat av: Madde

Ja jag chocka mig själv och kroppen lite.. ;P Lät mysigt med Olles.. hälsa Jim!

2009-09-16 @ 19:37:18
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0