Det ska vara jag

Det ska vara jag för att göra nåt sånt här.





Utbrottet som följde efteråt var ganska fint, jag var ensam hemma så som tur är får ingen någonsin ta del av det. Förutom grannarna då, tror jag störde deras middagsro.


Men mitt i allt svärande, vrål och efter att ha lagt förbannelser över spaghettin som va hal och tallriken som var fel vinkel på så började jag faktiskt skratta. För det är ju bara så himla typiskt!

Sen fortsatte jag torka upp köttfärssås från stolen, golvet och bordet.


Kommentera här
Postat av: Emelie

Åh nej! Inte bra :P

2009-09-14 @ 18:50:28
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha Emilié!!!!

2009-09-14 @ 19:51:46
Postat av: Anna

HAHAHA det där är verkligen du. Jag önskar jag hade varit där och tagit del av dtt utbrott. Jag brukar gilla dom, som det i Egypten :)

2009-09-14 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0