Är man uttråkad så är man

Vilken svordom använder du mest? Jämn match mellan helvete,fan och jävlar.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu gristidigt, klockan 07.00.
Var köper du dina matvaror ifrån? ICA Mariehem.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Om det är min kamera kan jag vara med, annars tar jag gärna.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Lyxvilla i Italien, och fjällstuga i Tärnafjällen kanske!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja,mycket troligt.
När var senast någon stötte på dig? Vet inte, händer väl då man är ute och partajar ibland.
Vad åt du till middag senast? Fläskpannkaka med blåbärssylt, för andra gången idag. =P
Kan du vissla? Ja, men inte bra. Men bättre än Stenlurk! :D
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart, och det gör jag än! Disney is still going strong.
Äger du några popband t-shirts? Nej, icke det!
När flög du senast? Den 22 juni, hemresan från Egypten.
Pratar du några andra språk? Jaaa det gör jag väl, engelska och tyskan klarar jag mig bra med!
Har du gråtit offentligt? Ja, pinsamt nog. :P
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag har en piercing i naveln så fler hål blir det i alla fall inte.
Vad har du med dig in på bion? Dricka och popcorn, älskar smöriga popcorn!
Vad har du för väder? Klart och kallt, börjar skymma.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Språk, special idrott och samhällsvetenskapliga ämnen.
När sov du senast på golvet? Jag sover aldrig på golvet, ser ingen mening med det.
Vilken är din favorit drink? Sura drinkar! MmmMM!
Gillar du din boendesituation? Ja absolut, det går bra att bo med brosan än så länge! :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Verkar funka bättre då jag sover mindre, så kanske 7?
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja, just nu är det ganska fullt upp. Men det känns bra!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Trubbel och trubbel,men nog fick man en pik rätt ofta :P
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20, SYSTEMET HÄR KOMMER JAG!!
Tror du på liv på andra planeter? Nej, jag tror inte det.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Kom igen för fan?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej jag är alldeles för höjdrädd! Mitt hjärta skulle nog stanna av rädsla.
Tycker du om att krama folk? Jaa, det är härligt ju :)
Äger du en digitalkamera? Ja men den lever inte längre, jävla skitsak.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vette tusan, ingen?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, ibland. Man borde hålla sitt ord.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Verkligen inte, jag njuter.
Är du mörkrädd? Lite, om jag är ute ensam i mörkret på kvällen så blir jag rädd.
Tre saker du alltid har med dig? Lypsyl, mobil och hårsnodd oftast, konstigt nog. :P


Snott av min söta lillasyster, www.erikaaaj.blogg.se

Kommentera här
Postat av: Anonym

tjuv ;) haha ja men visst är han, han och hans underläpp ;) ja filmen va riktigt bra, jag skrek under bion en gång och det va väldigt pinsamt !

2009-09-24 @ 21:27:13
URL: http://erikaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0