Första veckan gjord!

Nu har första veckan gått och hittills har väl allt fungerat bra. Idag fick jag en liten negativ överraskning däremot, man var tvungen att ha med sig både bestick och eget dricka! Trodde det räckte med matlåda, men man ska tydligen ha med hela servisen i handväskan + tusen böcker m.m. Det hade jag inte räknat med! Som tur var åt jag med Emelie och fick äta med hjälp av hennes kniv, hade blivit en jobbigare situation om man åt med nån ny från klassen till exempel, haha! Emelie va min räddare i nöden idag, fick även smaka av hennes urgoda blåbärssaft! Aah, va gott det var! Det skulle man gjort själv någon gång.

Åkte om Mange på vägen hem och åt alldeles för många negerbollar för att det ska vara bra precis innan middagen. Men min kommentar blir bara: Asch!



Om någon timme kommer resten av familjen hit och är här över helgen, blir najs. Längtar efter att få packa upp min dator! :)

Nu, käk.

Kommentera här
Postat av: Emelie

Haha, det är lungt ;) Jag tog ju gaffeln så :P Hoppas du får en toppenkväll! Puss!

2009-09-04 @ 21:27:50
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Anna

AAAASCHHHASSHHH!!!!!

2009-09-04 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0