Gottegris

Jag fick ett sånt grymt sug efter något riktigt gott nu! Blev nästan lite stirrig, känns som jag måste gå och göra det direkt... Kanske bara har vanlig hunger?

Det jag fick ett sånt sug efter var främst en står skål med marängswiss! Åååh så gott det skulle vara! Det kombinerat med att slöa framför teven...


Idol börjar ju ikväll, så man kanske skulle ta och kombinera de två nöjena? :)

Nu ska jag ut och jogga försiktigt för att göra nåt annat än att tänka på marängswiss.

 

Ser det inte gott ut så säg?


Kommentera här
Postat av: Anna

Du får äta det om du bjuder mig ;)

2009-09-08 @ 18:04:12
Postat av: Anna

Du får äta det om du bjuder mig ;)

2009-09-08 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0