Söndag

Måste bara ge en eloge till Dajje, som åter igen fick mig att le med sin typiskt konstiga Dajje kommentar i det förra inlägget! Alltid lika trevligt att få dom ;)


Vad gör alla denna söndag då? Jag håller på och fixar i lägenheten en del, har satt upp lite hyllor och sånt. Men det visade sig nu att vi ha nästan för mycket hyllor och för lite grejer, blir tufft att fylla upp alla. Men det kan man leva med, det blev då bättre än innan enligt mig i alla fall.

Gillar datorn, jäkligt skönt med mus och högtalare till, sitter och "dunkar" musik (riktigt såå bra ljud är det inte, men bättre än utan), Halo går varm ;)



Kommentera här
Postat av: Emelie

Klart jag kan göra de ;)

2009-09-06 @ 15:35:46
URL: http://sobels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0