Jag älskar fotboll!!!

Jag saknar ord! Vad fan hände?!?! Ungern gjorde 1-1 i andra halvlek på straff och plötsligt var Sverige tillbaks på ruta 1 igen. Så orättvist med tanke på att Sverige styrt hela matchen och haft en mängd målchanser men inte satt dit dem. På slutet var det fullständig panik när svenskarna jagade ett andra mål, det gällde ju att ta sig till VM eller inte. Det var fullständigt antiklimax, hela familjen satt i soffan och svor och det va bara så förjävligt!

Och sedan, i 93:e minuten då matchen skulle blåsas av när som helst, steg frälsaren Zlatan in i bilden och springer in bollen i mål på nåt vis!!! 1-2 till Sverige och matchen var slut!

Snacka om att gå från fullständigt antiklimax till fullständigt klimax. Från totalt missnöje,vrede och hopplöshet till obeskrivlig lycka, glädjefnatt och skratt!

Jag skrattar Ungern rätt upp i ansiktet, där fick ni allt! Ni var inte värda att ens få vara nära att vinna.



ZLATAN ÄR KUNGEN!!


Kommentera här
Postat av: Emelie

Jag älskar Svergies match, men hatar Zlatan ;P Punkt slut!

2009-09-05 @ 23:24:05
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är såna här gånger man bara älskar fotboll. Vilken match alltså...

2009-09-06 @ 08:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0