Lill-Lördag

Hej hopp!

Igår hade jag en riktigt härlig kväll, vi åt på den grekiska restaurangen Costas och guud så gott det var! Vi åt båda souvlaki och till det tog vi ett glas rött kvällen till ära. Sedan var servitören vår en sån go människa, nästa gång jag ska äta gott tror jag att jag vill dit igen för att han var så himla trevlig! Det är en riktigt bra restaurang, väldigt mysig lokal, grym mat och trevlig personal. Men bäst var självklart sällskapet. :)
Efter middagen gick vi och såg "Public enemies" med Johnny Depp och Christian Bale. Jag hade hört mycket bra om den filmen och hade ganska höga förväntningar, och tråkigt nog så infriades de inte. Tycker inte alls att den var så bra, visst gick den se men jag skulle inte ge den mer än 3/5. Då var Mange ännu mer kritisk än jag, han ville knappt ge den en 2:a. :P Om man jämför med "Inglorious basterds" med Brad Pitt m.fl. så var det ju grym klasskillnad! Den var jäkligt bra alltså. Varför jag jämför dessa filmer med varandra är för att tidigare gick snacket om vilken av höstens gangster filmer som är bäst, vinner Brad Pitt eller Johnny Depp? Enligt mig går det inte jämföra filmerna med varandra, Pitten vinner så det skriker om det!
Ledsen Depp, men jag gillar dig ändå. :)


VS.    






Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0