Lunch

Är hemma hos Anna på lunch, det är ett mycket snabbare sätt att få mat på än om man ska köa i en halvtimme för att få värma matlådan i mikron. Det här var en bra lösning nu när Anna ändå är hemma :)

Nu har jag bara dagens seminatrium kvar som jag inte alls känner mig förberedd för, men jag ska hålla tummarna att det går bra och sedan får jag väl ta lite lärdom och förbereda mig inför nästa. Längtar hem just nu, blev en sen kväll igår och tidig morgon, och sedan har jag inte glasögonen på mig vilket resulterar i huvudvärk. Imorgon är jag ledig så då ska man njuta av sovmorgonen och av dagen! Kanske en sväng på stan imorgon för att se om Kicks har fått in det där i.d startkitet som jag vill ha så mycket! 

Nä nu ska jag sluta längtra till morgondagen och återgå till nuet, lunchen är ju snart slut.

Hej så länge!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0