Ny design

Haha! Photoshop- släng dig i väggen, nu har jag gjort om designen med paint! Tacka vet jag enkla program som en vanlig oteknisk normal jonsson kan använda. Okej, självklart är inte resultatet i närheten av hur det blir om man kan med något program, men jag kan ju inte! Så det får räcka att ha en skral design, inga krusiduller här inte :P


NU ska jag se film! Tror det blir "män som hatar kvinnor", har ju oturligt nog missat början redan på Josh Hartnett filmen! Tappade kontroll på tiden totalt. Det svider, det gör det. Men som tur är så har jag ju "Pearl harbor" hemma som jag kan se när jag vill och dregla huuur mycket som helst. Då ingen ser alltså.

Slut med babbel nu, nu ska jag hämta ostbågar (ikväll igen,illa!) och se filmen. PUNKT


Kommentera här
Postat av: Jannike

Jag vill också se pearl harbor! Gosh, han är ju så snygg, Josh alltså ;) Se den nån kväll med mig i Umeå? :D

2009-09-19 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0