Pulsen just nu: 190

Te hos Anna förvandlades efter ett tag till promenad till Jannike för att sedan bli bil ut till Ersboda och handla mat till fredagen. Bestämde oss för smördegsinbakad fläskfilé efter många om och men! Men det är supergod festmat, det blir perfekt! Looking forward to it :) Kroppen vill bara ut och dansa! Och tänk, en syrlig drink.... MMmm..! (imitation av en snubbe från Egypten, Anna och Petra vet) Jag är sugen. ;D

Cyklade om Mange påvägen hem och blev kvar där alldeles för länge, klockan är ju mycket nu och jag har ännu inte pluggat det jag ska! Nu är det nästan lite väl mycket "living on the edge" - tema här tror jag :P

Men nu ska jag göra mig i ordning och sedan lägga mig i sängen och plugga lite innan John Blund hinner komma, men det dröjer nog inte alltför länge. Sen går det som det går, och så är det med det!


Kommentera här
Postat av: Anna

mmHHHHMMM hahaha :D

Ja men du ville ju "liva on the edge" ;) Nu fick du ju som du ville :)

2009-09-08 @ 11:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0