Sverige-Ungern

Det är med glädje jag säger att Sverige för en gångs skull kan spela bra då det gäller någonting! Kul att se, man hade ju nästan tappat hoppet om svensk fotboll om herrarna skulle spelat lika uselt som damerna igår. Men damfotbollär väl aldrig nåt att hurra över i och för sig. Men tack herrar, för att ni visar lite kompetens! Hoppas bara det håller sig i en halvlek till.


Jag är avundjsuk på Lisa ikväll som är på hårdrocksfest! VILL OCKSÅ! Vad kul det skulle va... Och jag är så grymt sugen på gå ut, nästa helg blir det utgång. aight?!




Jag inviger min nya dator just nu, wiiehoo! Fin laptop, misa like it :)


Nu matchen igen, kom igen Sverige!

Ps. Zlatten äger, glöm inte det Emelie. Ds.




Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0