"The Pat", eller ska jag säga Gud?

Nu är jag hemma igen, även om jag inte riktigt vill så måste jag medge att Twilight har tagit ett hårdare grepp om mig nu andra gången jag ser den. Den var ju så grymt upptalad så när jag såg den första gången begrep jag mig inte riktigt på hysterin kring filmen. Den va bra, men inte "fantastiskt helt jävla sjukt -bra" som jag hade trott. Men "the Pat" (Robert Pattinson)  har på nåt konstigt vis börjat påverka mig också nu. Ska väl se till att läsa böckerna någon gång och då lär väl jag också bli besatt kanske. Men filmen var faktiskt bättre nu än första gången, det kanske är någon slags magisk film av något slag som gör att man inte kan motstå den?


Edward Cullen,Twilight.
Oh my god...*dreegel dregel dregel*



Kommentera här
Postat av: Madde

Det är heelt sjuuukt va man blir besatt av den där Edward!!:)

2009-09-13 @ 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0