Back in town

Är tillbaka i Umeå efter det härliga påsklovet, känns mer än bittert måste jag erkänna. Hela påskhelgen var jag i Bergnäs med Magnus familj och hade det jättetrevligt, skotrade på dagarna och på kvällarna var det diverse aktiviteter. Bastu, "så det kan låta" -kväll med hela byn (nästan), och en middagsbjudning med fri alkohol gjorde kvällarna riktigt roliga.

Sen åkte jag upp till Ajaure i några dagar för att vara med familjen, tyvärr så var vädret dåligt alla dagar utom 1. Men det var mysigt att vara där ändå. Hoppas på att skoterföret håller sig kvar en vecka till så kanske man kan åka dit till helgen, jag håller tummarna. Känns då så himla grått att vara tillbaka i Umeå, men jag måste ju få träffa min älskling som är här och sliter. Så tråkigt här då man inte har nåt att göra heller, ge mig ett jobb!

Längtar tills Mange slutar för dagen, då är han min hela kvällen. :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0