Bio med Anna

Ikväll blir det bio, kul! Finns många filmer jag vill se just nu så det är ju bra att börja någonstans, ikväll blir det Shutter Island. Har läst boken och tyckte den var bra så jag hoppas filmen uppfyller förhoppningarna. Men Leonardo Di Caprio är ju med så man lär inte klaga då den är klar, haha.

Ska dra iväg till Anna nu och hänga lite, filmen börjar inte förrän 21.00. Har förresten ett nytt smeknamn på henne, istället för StenLurk som mitt gamla var så ska ajg tillfälligt byta ut det mot StenTask och se om det funkar. Hon kan nämligen vara en riktig task ibland (task kan dubbeltolkas men i detta fall betyder det elak/taskig, men jag gillar sammansättningen av det...) Kan man köpa sig ny humor?

Kommentera här
Postat av: Anna

och vars har du tänkt få dom pengarna ifrån? ;)

2010-04-18 @ 00:16:53
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0