Gårdagens kändis

Haha, har glömt att berätta detta för någon (det var iof inte så märkvärdigt). Men lite kul ändå. Ett tag läste jag Fokis blogg ibland (hon vann årets blogg 2009), och såg en gång en bild där hon stod här utanför vårt lägenhets hus på Mariehem. Igår när jag for från stan så satt ja bredvid henne och hennes kille på bussen hem. Kolla på dem först och tänkte "jävlar vilken toffel, det var då maken till att klänga på sin tjej." Såg aldrig ens tjejen för att killen typ satt och hängde över henne i en konstig kram som varade hela resan. Såg däremot hennes hår då jag kikade ut genom fönstret och tänkte att det va en lustig frisyr. Kollade närmare på killen och såg ju att det var hennes kille, haha.

De bor på gården bredvid också, fick det äntligen bevisat. Och det måste sägas, hade hennes kille haft några muskler hade man kunnat tro att han var hennes livvakt så som han "skyddade" henne.

Kommentera här
Postat av: Marina

haha, hade gärna velat se dem! Tror faktiskt att killen hennes heter Ricky eller nåt. Eh, men jag är ju förstås inte så insatt i hennes blogg/liv. :P haha!

2010-04-16 @ 10:10:25
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0