Lördag

Hade en bra kväll igår, det blev fredagsmys på hög nivå. Mange och jag lagade middag tillsammans och hade det supermysigt hela kvällen. Såg på Så ska det låta och Shirley Clamp och Robert Gustavsson var pinsamt dåliga. All heder åt norskarna som kunde svenska låtar bättre än dem.

Just nu är Mange och klipper sig så jag har inte så mycket att göra förutom att nöta dator, ska se Ice Age 3 klart när han kommer tillbaka. :) Funderar på vad det blir ikväll om Jannike och Anna är sugen på Twilight maraton, jag är då det, det är ett som är säkert. Har ba sett New Moon på bio så jag tror att jag kidnapper den av Jannike om de inte vill se ikväll med mig :P

Kommentera här
Postat av: Jannike

Jag ville ju gärna se den med er med men tyvärr gick det ju inte :/ Men du får låna den eller så ser vi den nån gång snart ;)

2010-04-17 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0