Jag vågar inte säga "I'm back"

Halloj!

Var ett bra tag sen jag skrev någonting här nu, tappade helt sugen under sommaren. Man kan ju tycka att det är då man borde ha så mycket roligt att skriva om men jag har inte haft det tyvärr. Jag har egentligen bara jobbat, jobbat och jobbat. Åkt hem till Storuman mycket på helgerna och blivit depp då man kom på jobbet på måndagen igen för då sade kollegorna hur fantastiskt fint väder det hade varit i Umeå medans det hade regnat och varit kallt i Storuman. Det är som alltid lätt att vara efterklok men om man ville njuta mer av ledigheten på helgerna och av fint väder så var det inte rätt sätt att åka till Norrlands inland, det är då en sak som är säker.

Så jag vet inte, har väl inte haft en fantastisk sommar på så vis då. Knappt solat och badat alls och inte många utekvällar med mina vänner eftersom vi varit på olika orter. Dock är ett guldkorn från sommaren att jag och Mange testat på att bo lite med varandra, jag var hos han någon vecka sen har han varit i min lägenhet. Det är något som gjort mig glad i stunder då ångesten kom över att sommarkänslan aldrig riktigt infann sig.

Men det ska rådas bot på nu på fredag, jag blev nämligen så arg över att hösten redan är här så jag och Mange beställde en utlandsresa i förra veckan. Vi åker till Kreta på fredag! Jag är så glad, längtar hur mycket som helst. Det ska bli så underbart skönt. SEDAN kanske jag är redo för en höst med plugg, har ju tagit mig in på Civilekonomprogrammet med inriktning mot handel och logistik nämligen, som drar igång redan imorgon..Men nog om det, vi får väl se när nästa update kommer så får vi se vad jag har att bjuda på då. Kanske kommer snabbare än vad jag själv tror. Tills dess, ha det bra!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0