Alla vi som älskar Kalla klappar nu! (klapp klapp)

OS-GULD! Helt jäkla otroligt, Kalla är så jävla GRYM att det inte är sant! Att det var 32 år sedan sist en svensk dam tog OS guld i ett distans lopp i längd gör ju att man inser hur stort det är. Fan så kul!

Loppet var ju så spännande, jag och brorsan var så nervösa att vi inte kunde sitta still. Och sista utförsbacken innan upploppet så tror jag att mitt hjärta stannade då hon såg ut att ramla några gånger på rad. Men hon klara det och gjorde det så jäkla bra! Och Anna Haag sedan, den tjejen är ju också så jäkla duktig. 5 ynka sekunder ifrån OS medalj, snacka om snopet. Men det är bara att ta nya tag!



Oh my god, jag är helt euforisk. Men det blir att ladda om nu för herrarnas 15 km, håller såklart tummarna för Hellner men tror inte han kommer räcka ända till pallen. Men jag hoppas att jag har fel!


Kommentera här
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-16 @ 01:10:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0