Dagen efter

Mår mycket bättre än jag förtjänar idag. Blev för hårt igår, jag va väl lite för taggad kanske. Men idag känner jag ingenting nästan, skönt i och för sig. Men det är nästan så att man borde må sämre bara så att man lär sig en läxa.

Har varit och kollat när Mange spela innebandy match idag, men lugn, jag körde inte bilen utan det fick Jens äran att göra. Vore väldigt dumt att sitta framför ratten idag. Rätt skönt att jag krigade mig upp ur sängen runt 9.15 för att ta mig dit faktiskt, istället för att dra sig till 13.00 som man gör i normala fall.
På hemvägen tog vi en drive på Donken och käkade hemma. Bästa på hela dagen.



Kommentera här
Postat av: Anna

Fy fan. Jag ska aldrig mer dricka! Så känner jag just nu. En huvudvärk som har suttit i sen 11, halv 12. Det är helt sjukt. Jag som tog det lugnt. Jag tänker inte dricka på länge...

2010-02-27 @ 16:59:13
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0