En bra måndag

Vet ni vad jag gjorde imorse?! *Trumvirvel.... * - Jag steg upp strax efter kl. 06.00 och såg Sverige-Finland!

Men efteråt blev det sängen igen och sov till 12. Att gå upp 6 och stanna uppe var lite för stort steg från det vi är vana vid nu Mange och jag. Har varit och gymmat nu, känns skönt. Körde benböj och utfall med stång för första gången, gjorde riktigt ont i nacken om man inte hade den där mes kudden. Jag körde på mes kudden hela tiden, hehe.



Och stort grattis till min älskling, idag är det din dag!

Kommentera här
Postat av: Anna

Duktig, klapp klapp!

Jag gillar dig starkt med! :P Va ömsesidigt ;)

2010-02-22 @ 20:09:24
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0