Fredag

Fredag = Äntligen helg! Men innan jag tar riktig helg ska jag försöka göra nåt duktigt även fast jag är sjuk. Gud har haft en jätte jobbig natt, kunde knappt somna sen har jag sovit jätte oroligt som man brukar göra då man är sjuk. Usch och fy. Men jag hade en trevlig dröm, jag drömde att jag hade en häst. :D Var typ glad bara för det då jag vaknade, men blev lite frustrerad över att det inte hände i verkligheten. När jag tänker efter så var det en simtävling på en åker också... Det blev jag inte lika förvånad över att det inte hände. Hehe.

Nä nu ska jag göra nå halvduktigt så länge jag orkar, har inga höga krav idag på mig själv. Ska vara lite duktig, sen kan jag med gott mod ta helg och bädda ner mig med en kopp te tycker jag.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0