I love the Olympics

Haha, allt kretsar verkligen runt OS just nu. Man räknar ner minuterna nästan tills nästa grej börjar. Snart är det dags för herrarnas sprint med Ferry och Bergman. Tror knappast att någon av dem kommer ta medalj, man får nog vara nöjd om de blir topp 10. Mange kommer nog hit snart också, tror jag ska ta fram glass och massa strössel och liknande då så får vi oss något gott till skidskyttet. Hade en släng av halsont idag också (fattar ingenting!!) men imorgon tror jag banne mig att jag ska fara och gymma lite lugnt. Klarar inte av att inte göra någonting längre, man blir ju tokig.




Förresten Anna och Emelie så åt jag godis igår & idag, men vi hade inte börjat vårt godislöfte än va? Isf har jag ju redan misslyckats.. :P


Kommentera här
Postat av: Emelie

Det är lungt ;) Jag har ätit hur mycket godis och sötsaker som helst i helgen! Får ta tag i det sen ;)

2010-02-14 @ 22:18:40
Postat av: Anna

Du det är huuur lungt som helst. Jag har nästan ätit två godispåsar ihelgen. Vi skulle väl börja efter Emelies födelsedag? Om jag ska va helt ärlig tror jag inte att lilla Anna Stenvall inte kommer klara det här :P

2010-02-15 @ 11:04:43
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0