Jag erkänner att jag är en nörd

Ja, jag är en obotlig nörd. Jag såg reprisen av skiathlonet idag, det var lika grymt än en gång. Blank i ögonen och ståpäls blev resultatet. Tycker förresten att det var så fint då min favorit Elofsson blev så rörd av hur de ev. offrade sina medaljchanser för att hjälpa sin kompis mot ett riktigt bra resultat. Mycket manligt tycker jag att han står där och är så rörd att han gråter i sändning. Finns säkert de som anser att han är en fjolla snarare, men till er så säger jag bara spotta ur snusen och testa att tvätta händerna. Det är manligt. Han verkar vara en väldigt fin människa han!

Kommentera här
Postat av: Anna

Jag håller med dig! Tycker om "spotta ur snusen och testa att tvätta händerna" Det var perfekt :)

2010-02-21 @ 17:44:07
URL: http://stenvallarn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var underbart! Nu kan jag faktiskt säga att jag gillar Södergren ;)

2010-02-21 @ 18:37:45
Postat av: Emma

Helt fantastiskt alltihop!!!!!

2010-02-21 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0