Lagar middag

Är hemma nu efter en hel dag på stan. Var väldigt lugn med shoppingen däremot, det enda jag köpte var ett par lack leggins. Har suktat efter sådana länge så nu köpte jag äntligen ett par. Orkade däremot inte testa, så blir spännande att se hur de passar. Tog en fika på NK också, blev en macka, kaffe och en suuupergod espresso kladdkaka med grädde. Mamma och jag höll nästan på svimma då vi åt den, den var verkligen den perfekta kladdakakan. MUMS!
Då vi hade varit på stan så att fötterna var trötta åkte vi och handlade massa mat. Nu håller vi på att laga till en köttbit, ska äta hasselbaks potatis och päronsallad till. Och självklart står det bearnaise sås på bordet! Kommer bli väldigt gott detta, gillar verkligen när mina föräldrar är här. Det blir som lite lyx i vardagen eftersom de fyller upp kylen åt oss med go saker.


Kommentera här
Postat av: Anna

Kan det ha varit jag som bakat kladdisen mån tro? ;)

2010-02-10 @ 21:49:12
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0