Lördag

Tacka vet jag DVD boxar. Det kan verkligen rädda ens liv. Finns inte så mycket att göra då man är sjuk så Gossip girl blev min räddare idag. Tänkte först jag skulle se One Tree Hill men efter några minuters letande i väskan märkte jag att jag glömde ta med dem från Storuman. Attans. Men mamma och pappa kommer i veckan så då får de ta dem åt mig. Kan ju följa gänget på the Upper East Side så länge. Gud jag önskar att jag vore rik jag med.

Ikväll drar melodifestivalen igång! Brukar kunna störa mig otroligt mycket på det programmet (när fel låtar röstas vidare) men det är som ändå nåt man halv-måste se. Skön lördagsunderhållning ändå. Ett stort plus i kanten är ju självklart att Måns Zelmerlöv är en av program ledarna detta år. Man kan ju inte låta bli att titta då ju.





Kommentera här
Postat av: Anna

HOT HOT HOT!!!

2010-02-07 @ 10:52:32
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0