Njutardag

Idag har jag verkligen inte varit produktiv. Har haft en riktig njutardag som innebar mys med mamma hela dagen lång. Har spenderat ganska mycket tid framför datorn där vi tittat på oändligt många chihuahua kennlars hemsida. Jag är så kär! Både mamma och jag är helt fast för rasen alltså. Jag hoppas verkligen att de tar tummen ur röven och skaffar en. Vore så himla roligt.
Vi har sett en massa vänner avsnitt också och fikat gott. Gjorde varsin kardemumma latte och bullade upp med kakor. Har varit en riktig priffe idag. Åt glass nu ikväll också, men man ska inte få ångest över sådant, det är det inte värt. Så är det bara.
Om jag är sugen på något gott så äter jag något gott!

Har sett dokumentären om skidlandslaget ikväll med pappa. Så tråkigt att det ska snöa och vara så kallt nu när jag är hemma, hade gärna farit ut och åkt. Blev väldigt taggad av att se dem träna alltså. Men får komma hem någon helg då vädret verkar vilja uppföra sig istället. Min kropp är otålig nu, nu vill jag träna igen!

Kommentera här
Postat av: Emelie

Ja, det beror vad som passar dig :) När kommer du tillbaka? :)

2010-02-02 @ 09:08:29
Postat av: Anonym

Ja visst blev man taggad!!!

2010-02-02 @ 21:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0