OS-kväll

Är hos Mange och ser OS. Stackars Anja som körde ur, fy fan va hemskt hon flög! Fatta att flyga i 40 meter med den farten, fy satan alltså. Hoppas bara att hon är okej nu! Så himla synd då hon hade en medalj i sin hand... Nu är det nog med motgångar för Sverige tycker jag.

Nu börjar sprint finalerna när som helst! Fy vad nervös jag blir direkt nu. Kommer bli så himla spännande! Hat-älskar egentligen sprint. Det är ju jäkligt kul att se på då svenskarna inte är inblandade i några incidenter.
Men det är det sämsta som finns då det händer svenskarna nåt, för det gör det ju i sprint. De åker ju så himla tajt inpå varann att man aldrig kan vara säker på att den som är bäst verkligen vinner.

Det är det som gör att jag är så orolig nu, för Emil Jönsson förtjänar ju verkligen att vinna då han varit dominant på sprint denna säsong. Men man vet ju aldrig, han kan ju bryta en stav i kvartsfinalen och då är det ju kört...

Därav varför jag hat-älskar sprint.




Men nu börjar det. Heja svenskar, woho!



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0