Skidåkar väder

Kollade just hur veckans väder spås vara i Storuman denna vecka, såg riktigt bra ut! Milt och bra med sol vissa dagar. Verkar kunna bli fina dagar. Så jag åker nog hem tisdag eller onsdag skulle jag tro, blir skönt. Åka skidor och kanske kan man ta en liten skoter tur med lillasyster eller något. Mamma fyller år nästa söndag också så jag måste hitta en bra present innan jag åker hem också. Men jag tror att jag redan har hittat den perfekta presenten till henne faktiskt! =D


Kommentera här
Postat av: Anna

Nej, det blir nog inte så. Inte just i detta nu! Så du kanske måste hjälpa mig med you know what! ;)

2010-02-28 @ 19:18:22
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0