Skönt med träning

Kom nyss hem från gymmet, känns så härligt att vara igång igen och ha träningsvärk. För nog är träningsvärk bra skönt egentligen, det är är ju den bästa värken man kan ha. Då känner man att man gjort något bra. Så jag välkomnar den efter detta träningspass. Testade en ny maskin idag, tror den heter Crosstrainer. Har aldrig använt en sådan förut men den påminde ju om att åka skidor, klassisk diagional åkning. Tycker att den var rätt bra faktiskt, nog tog den. Körde i 20 minuter för att börja lugnt nu när jag varit sjuk så länge, sen körde jag styrketräning med Mange resten. Känns skönt nu må jag säga!

Blev inte så att jag åkte hem med Emelie idag fast jag hade tänkt det ett tag. Skulle bli så kallt hemma i Storuman så förutsättningarna för att åka skidor såg ändå inte så bra ut. Så det blir att stanna här i helgen. Men det är bra det också, Mange tyckte vi skulle gå på bio imorgon så det blir nog en bra helg. Sen kanske de tjejer som är kvar är sugna att hitta på något? :)

Kommentera här
Postat av: Anna

Jag är jätte sugen på att hitta på nåt! :)

2010-02-18 @ 13:41:00
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0