Suktar efter värme

Åh idag är det härligt väder ute (ser det ut som i alla fall)!  Sol och 5 minus, äntligen är kylan borta. Nu håller jag tummarna att detta fortsätter, vore gött att få lite "vårvinter" väder. Vill bara hem nu och åka skidor + köra skoter.
Sitter ju ändå bara här i Umeå utan något vettigt att göra. Tror det blir att åka hem efter helgen någon gång faktiskt.

Har suttit inne på resia.se och kollat på resor. Är jag bara grymt fattig eller snål eller nåt för jag tycker banne mig att sista minuten resor inte alls är så billiga! I så fall hade jag ju redan åkt vid det här laget så less som jag är på kylan nu. Men om man vill ha ett specifierat boende kostar det nästan lika mycket som normalt. Eller så är det för att de normala resorna är för dyra som gör att sista minuten resorna inte känns billiga alls.

Man vill ju känna "DAMN! Va billigt, den tar jag! Jippieeee!"

Men den dagen lär väl aldrig komma då man har det så bra..?



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0