Tekväll

Emelie och Anna åkte precis hem, har haft nöjet att ha dem här på te och rostat bröd ikväll. Lika trevligt som alltid, att man kan ha så underbara vänner. Saknade Lisa dock som hade ont i huvudet. Känner av samma sak lite själv också, men man blir ju lite segare på kvällen. Känner mig väldigt trött, funderar faktiskt på att gå och lägga mig och läsa. Bara ta det lugnt. Mycket sömn är ju en nyckel till att bli frisk. Emelie tipsade om blutsaft också ikväll som kan hjälpa, även om det hördes vara dyrt så kanske det är värt det? Får fundera på saken.



Underbara tjejer :)

Kommentera här
Postat av: Anna

Kik stekar minen ;)

Du är underbar vännen min! <3

2010-02-11 @ 21:51:20
URL: http://stenvallarn.blogg.se/
Postat av: enbjorn

Jag vill bara ha sommar när jag se den bilden :D

2010-02-11 @ 22:38:35
URL: http://enbjornochettemo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, vilken bild :D Tack för gott fika! :)

2010-02-12 @ 09:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0