100106

Haha, att skriva dagens datum som jag gjorde nu i rubriken känns ju superkonstigt märkte jag just. Blir så konstigt att skriva så, kändes mycket bättre då man skrev 090106 till exempel. Men man vänjer sig väl efter ett tag, som med allt annat antar jag.

Skriver på min uppsats, inte så underhållande. Såg skidskytte för ett tag sen och blev så irriterad på Domeij, hon ska inte få åka stafetten, fattar ledningen trögt eller? Gah. Får hon första sträckan i OS dör jag av ilska.

Nog om det. Jag har gjort sen anmälan på engelska kurser idag, allt för att rädda min vår. Får jag inget jobb så ska jag läsa det istället för juridik som bara känns onödigt just nu. Så lite hopp har tänts känns det som. Även om jag egentligen bara skulle vilja åka till Grekland och jobba, men hur stor är den chansen egentligen..? Skulle gissa på 0,9%. Men drömma går ju.

Kommentera här
Postat av: Emma

Domeij får INTE åka stafetten, skjut mig då!!!!!!

2010-01-06 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0