2009- bästa händelserna

Nu är nyår över för i år och jag är hemma i Storuman igen. Har haft några superbra dagar i stugan i Hemavan med Manges familj, det har varit jättetrevligt. Spelat massa spel, ätit god mat, badat, haft en superbra nyårsafton och bara myst och haft det trevligt.

Måste säga att 2009 var ett riktigt bra år för mig, det var nog mitt bästa hittills. Om jag rankar topp fem bästa händelser skulle det se ut såhär:

  1. Egypten resan med Anna och Petra
  2. Studenten
  3. Stockholmsresan med skolan
  4. Flytten till Umeå
  5. Jobbat på Bilisten regelbundet
Och utöver detta har jag:
  • Världens finaste pojkvän som jag i och med flytten slipper ha distansförhållande med vilket känns otroligt bra.
  • Världens bästa vänner, vi har kommit varandra närmare än någonsin.

Kommentera här
Postat av: Anna

Du är finast! :)

2010-01-03 @ 13:22:22
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0