Chihuahua valp jag vill ha

Åååh jag är så upprymd nu! Pappa kommer hit på ett tag och då ska jag bomba han med frågor om Lupita (pappas kusins hund) som snart ska få valpar. Är så spänd på att se vad det blir, jag hoppas att allt går bra och att de kommer ut någon tik ur den lilla söta hunden.. Då hoppas jag verkligen att mamma och pappa får ut tummarna ur röven och köper en! Skulle va så himla kul, de är ju så jääääkla fina. Då ska jag va hundvakt jämt.

Hoppas hoppas hoppas!




Haha, vad lustigt, skrev inlägget ovan innan middagen men publicerade det aldrig, och nu fick jag ett mms av mamma med en bild på Lupita med valparna! :D 4 st var de först, men en tik dog. Tråkigt när sånt händer! =(
Men lever gör 2 hanar och en tik. Så en tik blev det alltså, nu är det riktigt spännande att följa mina pärons funderingar. Kommer nog bli en del fram och tillbaka under de följande 12 veckorna.

Hoppas hoppas hoppas!

Kommentera här
Postat av: Emelie

Nämen! :D

2010-01-19 @ 19:29:59
URL: http://sobels.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul! Hur skulle det funka med Layla?

2010-01-19 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0